Darmowa dostawa od 100,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Polecane artykuły naszych ekspertów

Jaki wybrać olej do smażenia?

Zastanawiasz się, jaki olej do smażenia będzie najlepszy? Istotne są zarówno kwestie związane ze smakiem, jak i ze zdrowiem. To właśnie smażenie jest jedną z najpopularniejszych i najbardziej rozpowszechnionych metod obróbki termicznej żywności. Mimo wszystko specjaliści związani z dietetyką i medycyną wskazują, że nie jest to najlepszy wybór dla nas i naszego zdrowia. Zalecają wykorzystywanie innych rozwiązań we własnej kuchni. Jednak to właśnie smak przekonuje większość z nas do tego, żeby w taki, a nie inny sposób przygotowywać posiłki. Mimo wszystko coraz częściej staramy się zminimalizować negatywne skutki i zastanawiamy się, jaki olej do smażenia jest najzdrowszy?

Czytaj więcej
Jeśli zależy Ci na podejmowaniu świadomych decyzji żywieniowych to być może zastanawiasz się, jakie pieczywo jest najzdrowsze. Żytni, pszenny, na zakwasie, a może wieloziarnisty? Wybór jest naprawdę spory, a temat złożony. W tym artykule przyglądniemy się różnym rodzajom chleba i pomożemy Ci podjąć decyzję. Sprawdź, jaki chleb będzie najlepszym wyborem dla Ciebie!
Czytaj więcej
Dlaczego warto pić soki z kiszonych warzyw?

Spora dawka witamin, niepowtarzalny smak i tradycja – to tylko kilka cech opisujących sok z kapusty. Właściwości kiszonek są cenione nie od dziś. Smak kiszonych warzyw jest znany większości osób już od dzieciństwa. Być może przywodzi Ci na myśl obiady u babci lub świąteczną atmosferę i zapachy smakowitych potraw. Kiszonki stanowią doskonałe źródło witamin, a także zachwycają wyrazistym smakiem.

Od wieków kiszonki stanowią stały element diety krajów słowiańskich, takich jak Polska, Ukraina, Rosja czy Białoruś. Rodzima kuchnia jest bogata w potrawy na bazie kiszonek, takie jak bigos, pierogi z kapustą, kapuśniak czy łazanki. Dowiedz się, jak powstają kiszone warzywa, oraz jakie są właściwości soku z kiszonej kapusty czy buraków.

Czytaj więcej
Pomysły na śniadanie fit

Śniadanie to najważniejszy posiłek w ciągu dnia, dlatego powinno być pożywne, pełnowartościowe i smaczne. Poznaj pomysły na śniadanie fit, które doskonale nadaje się zarówno na wynos, jak i na weekendowe, powolne śniadanie. Zdrowe śniadanie dopasowane do indywidualnych potrzeb pozwala uniknąć napadów głodu, a także dostarczy Ci pozytywną energię na cały dzień

Czytaj więcej
Jak zrobić kiszonki i kisić warzywa

Lato obfituje w pyszne i świeże warzywa, których próżno szukać zimą. Dlatego wiele osób zastanawia się, jak zrobić kiszonki, które dostarczą cennych składników odżywczych podczas mroźnych miesięcy. Przekonaj się, jak zrobić kiszonki z warzyw, a także z owoców!

Czytaj więcej
Lekkie przekąski na upalne dni
Fala upałów przetacza się przez Polskę i wcale się nie dziwimy, że nikomu nawet myśleć się nie chce o gotowaniu. Ale jeść trzeba, aby mieć energię i dostarczyć organizmowi niezbędne witaminy i mikroelementy. Dlatego dobrze sprawdzają się wszelkiego rodzaju surówki, sałatki – te lekkie przekąski są nie tylko lekkie, ale sycące i pełne wartości odżywczych! Ale mamy dla Was też coś ekstra: risotto z cukinią! Będziecie zachwyceni!
Czytaj więcej
Fakty i mity o żywności ekologicznej

Popularność zdrowej żywności rośnie z roku na rok. Wiąże się to z narastaniem mitów, które nie zawsze są prawdziwe. Poznaj mity o żywności ekologicznej i dowiedz się, na co zwracać uwagę, kupując produkty z etykietą "bio" lub "eko". Zapraszamy do lektury.

Czytaj więcej
Arbuzy – właściwości i przepisy nie tylko na lemoniadę!
Arbuzy kochamy wszyscy – i mali i duzi. Soczyste, słodkie, po prostu smaczne. Wydawałoby się, że to tylko woda i cukier, a tu jednak jest coś więcej. Pełne witam i przeciwutleniaczy. Jeśli macie dobre źródło arbuzów, a macie – bo u nas w BIOzFarmy.pl znajdziecie ekologiczne arbuzy, to jedzcie póki jest sezon!
Czytaj więcej
Surówki ogórkowe – sięgnij po zdrowie!
Kiszonki polecają się cały rok! To doskonałe źródło witamin: B1, B2, B3, niezbędnych do zwiększenia wchłaniania żelaza. Wpływają także na włosy i paznokcie, wzmacniając je oraz wygładzają skórę Ponadto znajdziemy tu też  witaminy: A, C, E, K, wapń, potas, fosfor i magnez. Zawartość witamin i minerałów pozytywnie wpływa na procesy regulujące i obronne w naszym ciele i chroni nas m.in. przed niedokrwistością.
Czytaj więcej
Truskawki, nie tylko na surowo
Jak jest lato, to są i truskawki. I u nas też sa bio truskawki z gruntu – dzwońcie i umawiajcie się na odbiór! Koktajle, smoothie, lody truskawkowe czy zjadane na surowo owoce, wszyscy znamy. Ale z każdym sezonem chcemy czegoś więcej. To Wam zaserwujemy!
Czytaj więcej
Żywność ekologiczna – dlaczego warto na nią przejść?

Jedzenie ma ogromny wpływ na zdrowie, samopoczucie, stan skóry, kości czy mięśni. Żywność ekologiczna to doskonałe paliwo dla organizmu, które cieszy się rosnącą popularnością. Coraz więcej osób wybiera eko żywność, która znacząco różni się od wysoko przetworzonego jedzenia. Dowiedz się, jakie właściwości ma żywność ekologiczna i dlaczego warto na nią przejść.

Czytaj więcej
Seler naciowy – dlaczego warto spożywać go właśnie latem
Próbowaliście już pysznego koktajlu truskawkowego z selerem naciowym? Jeśli nie, to koniecznie nadróbcie zaległości. To nie tylko uczta dla podniebienia, ale potężny zastrzyk zdrowia dla organizmu. Nawet sobie nie wyobrażacie, jak wiele właściwości ma seler naciowy. A w kontekście obecnych upałów, zdecydowanie warto urozmaicić nim codzienną dietę.
Czytaj więcej

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel